· THE FORGOTTEN CARD
Es col·loquen totes les tarjetes boca amunt, per exemple una línia
de 7. Tu en dius en veu alta 6 de manera desordenada i els alumnes
han d’endevinar quina no has dit.
· WHAT’S MISSING?
Col·loques un conjunt de cartes ordenades en una superfície.
Les miren. Tanquen els ulls i en treus una. Han d’endevinar quina
falta.
· GUESS AND WIN THE CARD
Totes les cartes boca avall. Per torn, han d’anar destapant una
carta desconeguda que escullen i si se la saben, se la queden. El
torn corre en sentit horari.
· THE SAME THING
Rotllana. Cada nen té 5 cartes. Guanya qui es descarta. Per ordre
van deixant anar una carta al mig (dins la cistelleta) i totes les
persones que tenen la mateixa carta repetida, la deixen anar també.
El torn corre en sentit horari. Guanya el primer en descartar-se.
Inervé l’atzar perquè les cartes estan repetides diferent nombre
de vegades.
· HOW MANY CARDS I CAN SAY
En parelles. Un alumne agafa el feix de cartes i va dient les que sap
conforme apareixen. Després compta quantes n’ha sabut dir i un
altre dia ho torna a provar, avia’m si en sap dir més.
Autosuperació i presa de consciència de l’evolució.
· FIRST SYLLABLE
Exposes al mig de la rotllana totes les cards que vols treballar,
agrupades en famílies semàntiques. Comences a dir la primera
síl·laba d’una paraula… i qui la sap acabar aixeca el braç. Si
l’encerta, la gira boca avall i té el torn per dir la primera
síl·laba d’una altra paraula. Es van fent totes fins que ja no en
queda cap boca amunt.
Ex: baaaa…… Banana!
· PLEASE IN ORDER!
Parelles. Tenen 6 cards exposades a la taula. Alumne A diu en un
ordre determinat les 6 tarjetes i l’alumne B ha d’agafar-les en
aquell ordre i donar-li el feix. Comproven si està correcte.
Quan ho han fet tots dos, canviant rols, es canvien les cartes amb la
parella del costat, per canviar de vocabulari.
No comments:
Post a Comment