English Teachers Group Bages

English Teachers Group Bages

Monday, 20 January 2014

Using little photo cards

Here you have some ideas to use little cards with children.

· THE FORGOTTEN CARD
Es col·loquen totes les tarjetes boca amunt, per exemple una línia de 7. Tu en dius en veu alta 6 de manera desordenada i els alumnes han d’endevinar quina no has dit.

· WHAT’S MISSING?
Col·loques un conjunt de cartes ordenades en una superfície.
Les miren. Tanquen els ulls i en treus una. Han d’endevinar quina falta.

· GUESS AND WIN THE CARD
Totes les cartes boca avall. Per torn, han d’anar destapant una carta desconeguda que escullen i si se la saben, se la queden. El torn corre en sentit horari.

· THE SAME THING
Rotllana. Cada nen té 5 cartes. Guanya qui es descarta. Per ordre van deixant anar una carta al mig (dins la cistelleta) i totes les persones que tenen la mateixa carta repetida, la deixen anar també. El torn corre en sentit horari. Guanya el primer en descartar-se. Inervé l’atzar perquè les cartes estan repetides diferent nombre de vegades.

· HOW MANY CARDS I CAN SAY
En parelles. Un alumne agafa el feix de cartes i va dient les que sap conforme apareixen. Després compta quantes n’ha sabut dir i un altre dia ho torna a provar, avia’m si en sap dir més. Autosuperació i presa de consciència de l’evolució.

· FIRST SYLLABLE
Exposes al mig de la rotllana totes les cards que vols treballar, agrupades en famílies semàntiques. Comences a dir la primera síl·laba d’una paraula… i qui la sap acabar aixeca el braç. Si l’encerta, la gira boca avall i té el torn per dir la primera síl·laba d’una altra paraula. Es van fent totes fins que ja no en queda cap boca amunt.
Ex: baaaa…… Banana!

· PLEASE IN ORDER!
Parelles. Tenen 6 cards exposades a la taula. Alumne A diu en un ordre determinat les 6 tarjetes i l’alumne B ha d’agafar-les en aquell ordre i donar-li el feix. Comproven si està correcte.
Quan ho han fet tots dos, canviant rols, es canvien les cartes amb la parella del costat, per canviar de vocabulari.

No comments:

Post a Comment