English Teachers Group Bages

English Teachers Group Bages

Monday, 16 February 2015

Daily routines for 5th and 6th graders (2nd part)

Here you have some videos about daily routines for 5th and 6th grade students with multiple choice questions.

Teachers telling their daily routines:



A teenager from London telling his daily routine:



And some online activities to improve your skills:

Online exercises about daily routines

Slideshare with multiple choices questions

Daily routines activities from a listening





Monday, 19 January 2015

Daily Routines for 5th and 6th graders (1st part)

Today we'll start our selection of materials to work "daily routines" in 5th and 6th level because it's an essential topic for the older students in primary to be competent on the use of english.
Here you can watch some videos with your students, lot's of fun!









After watching them, you can ask pupils to answer questions about the routines they have seen and the hours they do them.


Monday, 1 December 2014

Monday, 20 January 2014

Link Associació de Professors/res Anglès de Catalunya APAC

Here you have the link to APAC association!


 APAC

Edu365 English

Hello!
Here you have a useful link.

Anglès 365

British Council link

Have a look at this link.

British Council

Using little photo cards

Here you have some ideas to use little cards with children.

· THE FORGOTTEN CARD
Es col·loquen totes les tarjetes boca amunt, per exemple una línia de 7. Tu en dius en veu alta 6 de manera desordenada i els alumnes han d’endevinar quina no has dit.

· WHAT’S MISSING?
Col·loques un conjunt de cartes ordenades en una superfície.
Les miren. Tanquen els ulls i en treus una. Han d’endevinar quina falta.

· GUESS AND WIN THE CARD
Totes les cartes boca avall. Per torn, han d’anar destapant una carta desconeguda que escullen i si se la saben, se la queden. El torn corre en sentit horari.

· THE SAME THING
Rotllana. Cada nen té 5 cartes. Guanya qui es descarta. Per ordre van deixant anar una carta al mig (dins la cistelleta) i totes les persones que tenen la mateixa carta repetida, la deixen anar també. El torn corre en sentit horari. Guanya el primer en descartar-se. Inervé l’atzar perquè les cartes estan repetides diferent nombre de vegades.

· HOW MANY CARDS I CAN SAY
En parelles. Un alumne agafa el feix de cartes i va dient les que sap conforme apareixen. Després compta quantes n’ha sabut dir i un altre dia ho torna a provar, avia’m si en sap dir més. Autosuperació i presa de consciència de l’evolució.

· FIRST SYLLABLE
Exposes al mig de la rotllana totes les cards que vols treballar, agrupades en famílies semàntiques. Comences a dir la primera síl·laba d’una paraula… i qui la sap acabar aixeca el braç. Si l’encerta, la gira boca avall i té el torn per dir la primera síl·laba d’una altra paraula. Es van fent totes fins que ja no en queda cap boca amunt.
Ex: baaaa…… Banana!

· PLEASE IN ORDER!
Parelles. Tenen 6 cards exposades a la taula. Alumne A diu en un ordre determinat les 6 tarjetes i l’alumne B ha d’agafar-les en aquell ordre i donar-li el feix. Comproven si està correcte.
Quan ho han fet tots dos, canviant rols, es canvien les cartes amb la parella del costat, per canviar de vocabulari.